Zgłoszenie naruszenia może zostać dokonane przez Sygnalistę w formie pisemnej, za pomocą drogi pocztowej, w kopercie z dopiskiem „zgłoszenie naruszenia”.
Należy je wysłać na adres SEEN Technologie Sp. z o.o., ul. Dziekońskiego 3, 00-728 Warszawa.
Aby zgłoszenie mogło zostać skutecznie rozpatrzone, Sygnalista powinien dostarczyć jak najbardziej szczegółowy opis zdarzenia i jego kontekstu.
Zgłoszenie powinno zawierać następujące informacje:
- Wskazanie osoby lub jednostki organizacyjnej (zespołu, działu) w Spółce, której dotyczy zgłoszenie.
- Opis naruszenia, wraz z przybliżonym okresem, w którym miało miejsce.
- Wskazanie danych osób, które mogą posiadać wiedzę na temat naruszenia.
- Wszelkie inne dokumenty lub dowody dotyczące przedmiotu zgłoszenia, które mogą pomóc w rzetelnym rozpatrzeniu sprawy.
- Dane sygnalisty – w przypadku zgłoszeń anonimowych ten punkt nie obowiązuje.
- Preferowana forma kontaktu z sygnalistą, która zapewni zachowanie poufności zgłoszenia. Dotyczy to również zgłoszeń anonimowych.
Zgłoszenia anonimowe nie będą przyjmowane ani rozpatrywane.
Sygnalista powinien w każdym przypadku wskazać swoje dane kontaktowe, aby umożliwić skuteczną weryfikację zgłoszenia.
4. Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia
Po otrzymaniu zgłoszenia, Sygnalista otrzyma potwierdzenie jego przyjęcia w terminie do 7 dni roboczych.
Potwierdzenie będzie wysyłane na adres kontaktowy wskazany przez Sygnalistę.
Procedura Zgłoszeń Wewnętrznych i Ochrony Sygnalistów