tel. +48 725 553 333ul. Dziekońskiego 3, 00-728 Warszawa
DZIĘKUJEMY ZA ZAINTERESOWANIE NASZĄ OFERTĄ PRACY!

Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące tej oferty. Zapoznaj się z etapami rekrutacji, zakresem obowiązków, naszymi wymaganiami oraz benefitami, a następnie aplikuj, klikając przycisk.

Koordynator / Koordynatorka ds. Zarządzania Zmianami Projektowymi

Etapy rekrutacji
Poszukiwanie kandydatów Poszukiwanie kandydatów
Selekcja otrzymanych aplikacji Selekcja otrzymanych aplikacji
Kontakt z kandydatami Kontakt z kandydatami
Rozmowa kwalifikacyjna Rozmowa kwalifikacyjna
Decyzja o wyborze kandydata Decyzja o wyborze kandydata
Stanowisko

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie portfelem zmian – tworzenie i bieżące aktualizowanie rejestru zmian wraz ze statusem ich realizacji;
  • Prowadzenie procesu zmiany – zarządzanie procesem od momentu inicjacji, przez analizę i zatwierdzenie, aż po końcowe rozliczenie z Inwestorem/Wykonawcą, definiowanie i pomiar skuteczności zmian – określanie wskaźników sukcesu, monitorowanie postępu i raportowanie wyników wdrażanych zmian;
  • Zarządzanie dokumentacją procesu zmian – zapewnienie kompletności dokumentacji związanej ze zmianami projektowymi;
  • Współpraca międzydziałowa – współpraca z działami technicznym, finansowym i administracyjnym w zakresie analizy i realizacji zmian;
  • Analiza wpływu zmian – ocena wpływu zmian na projekt, identyfikacja ryzyk, analiza gotowości organizacyjnej oraz określenie kluczowych interesariuszy;
  • Zapewnienie integralności projektu – koordynacja działań związanych ze zmianami z ogólną strategią, harmonogramem i założeniami projektu.
Wymagania

Nasze wymagania

  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne – zarówno pisemne, jak i ustne;
  • Umiejętność budowania i utrzymywania relacji z interesariuszami na różnych szczeblach organizacji;
  • Doskonała organizacja pracy;
  • Wysoka odpowiedzialność i samodzielność w działaniu;
  • Umiejętność strategicznego myślenia w kontekście zarządzania zmianą;
  • Znajomość pakietu MS Office, MS Project, MS Teams, MS Forms;
  • Znajomość podstaw kosztorysowania;
  • Umiejętność pracy z oprogramowaniem Norma Pro.

Mile widziane

  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami;
  • Doświadczenie w doradztwie biznesowym;
  • Znajomość metodyk zarządzania projektami (np. PRINCE2, PMI, Agile).
Oferujemy

To oferujemy

  • Elastyczne formy współpracy;
  • Możliwość współpracy przy prestiżowym projekcie w Płocku;
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie będącej liderem w branży;
  • Szeroki pakiet benefitów.
Benefity
Szkolenia
Szkolenia
Opieka medyczna
Opieka medyczna
Ubezpieczenie
Ubezpieczenie
Nauka języka angielskiego
Nauka języka angielskiego
Karta sportowa
Karta sportowa
Zakwaterowanie
Zakwaterowanie
Aplikuj
SEEN Technologie Sp. z o.o.

Jesteśmy liderem rynku, specjalizującym się w kompleksowej realizacji projektów inżynieryjnych "pod klucz", a także dostawcą innowacyjnych rozwiązań technologicznych dla przedsiębiorstw komunalnych, energetyki orazszerokiego sektora przemysłu. Działamy na rynku nieprzerwanie od 1990 roku. Zatrudniamy ponad 130 pracowników. Cenimy sobie rzetelność, kreatywność i profesjonalizm. Jesteśmy inżynierami dla środowiska. Inżynierami przyszłości.