Koordynator / Koordynatorka ds. Zarządzania Zmianami Projektowymi
Etapy rekrutacji
Stanowisko
Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie portfelem zmian – tworzenie i bieżące aktualizowanie rejestru zmian wraz ze statusem ich realizacji;
- Prowadzenie procesu zmiany – zarządzanie procesem od momentu inicjacji, przez analizę i zatwierdzenie, aż po końcowe rozliczenie z Inwestorem/Wykonawcą, definiowanie i pomiar skuteczności zmian – określanie wskaźników sukcesu, monitorowanie postępu i raportowanie wyników wdrażanych zmian;
- Zarządzanie dokumentacją procesu zmian – zapewnienie kompletności dokumentacji związanej ze zmianami projektowymi;
- Współpraca międzydziałowa – współpraca z działami technicznym, finansowym i administracyjnym w zakresie analizy i realizacji zmian;
- Analiza wpływu zmian – ocena wpływu zmian na projekt, identyfikacja ryzyk, analiza gotowości organizacyjnej oraz określenie kluczowych interesariuszy;
- Zapewnienie integralności projektu – koordynacja działań związanych ze zmianami z ogólną strategią, harmonogramem i założeniami projektu.
Wymagania
Nasze wymagania
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne – zarówno pisemne, jak i ustne;
- Umiejętność budowania i utrzymywania relacji z interesariuszami na różnych szczeblach organizacji;
- Doskonała organizacja pracy;
- Wysoka odpowiedzialność i samodzielność w działaniu;
- Umiejętność strategicznego myślenia w kontekście zarządzania zmianą;
- Znajomość pakietu MS Office, MS Project, MS Teams, MS Forms;
- Znajomość podstaw kosztorysowania;
- Umiejętność pracy z oprogramowaniem Norma Pro.
Mile widziane
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami;
- Doświadczenie w doradztwie biznesowym;
- Znajomość metodyk zarządzania projektami (np. PRINCE2, PMI, Agile).
Oferujemy
To oferujemy
- Elastyczne formy współpracy;
- Możliwość współpracy przy prestiżowym projekcie w Płocku;
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie będącej liderem w branży;
- Szeroki pakiet benefitów.
Benefity
Szkolenia
Opieka medyczna
Ubezpieczenie
Nauka języka angielskiego
Karta sportowa
Zakwaterowanie
SEEN Technologie Sp. z o.o.
Jesteśmy liderem rynku, specjalizującym się w kompleksowej realizacji projektów inżynieryjnych "pod klucz", a także dostawcą innowacyjnych rozwiązań technologicznych dla przedsiębiorstw komunalnych, energetyki orazszerokiego sektora przemysłu. Działamy na rynku nieprzerwanie od 1990 roku. Zatrudniamy ponad 130 pracowników. Cenimy sobie rzetelność, kreatywność i profesjonalizm. Jesteśmy inżynierami dla środowiska. Inżynierami przyszłości.